Alla inlägg den 3 november 2016

Av ohejdat - 3 november 2016 10:18


I brist på hund.

Igår blev vi ett större sällskap som gav oss iväg för att äta middag på en populär restaurang. Det blir sällan lyckat, svårare att synka serveringen med så många vid bordet och fler egna önskemål att hålla ordning på. Särskilt i det här gänget där det finns några med väldigt mycket exter kring sitt ätande. För så är ju folk numera; jävligt om sig och kring sig, eller man kan kalla dem pippliga. Jag är en mild västanfläkt med min enkla aversion mot den kartiga beskan hos grön paprika, sen äter jag resten av kostcirkeln och igår även kanin till somligas förskräckelse.
Middagssällskapet var påfyllt med gänget som ägnade en frukosttimma åt att ingående beskriva sina tandborstbestyr. Och mötet med ett gäng stressade och slarviga spanska servitörer blev inte särskilt lyckat. Men jag tror alla blev mätta till slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards