Direktlänk till inlägg 25 mars 2017

San Francisco; relationen återupprättad.

Av ohejdat - 25 mars 2017 03:27


Trots hällande regn och ilsken blåst så blev vi goda vänner staden och jag idag.


Vi lämnade Mill Valley efter att jag gjort ett studiebesök på den ekologiska matbutiken "Good Earth Natural Foods":


Oj, oj, oj jag tappade hakan; har aldrig sett en sån stor ekobutik i Sverige. Ett enormt sortiment, de hade t.ex fem olika sorters grönkålschips på hyllan. Köpte lite souvenirer; tapiokamjöl, rökt paprika och en ny vitlökspress.
Sen for vi till stan och eftersom vi hoppat över Six flags bergodalbanor så körde vi Lombard street två gånger:


Halvan är knäpp, han tycker det är kul att köra i de galet branta backarna, kryssa mellan bilar och spårvagnar och drar sig inte en sekund från att passa på att knipa en fickparkering med trettio graders lutning.

Det är väldigt mycket brantare i verkligheten än på mina usla bilder:

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards