Alla inlägg den 1 december 2014

Av ohejdat - 1 december 2014 19:02

Nu hörs det att han andas minsann! ( Jag borde önska mig en kamera i julklapp va?)

Av ohejdat - 1 december 2014 18:59

Jag måste medge att det är riktigt effektfullt att bygga om flaggstången till julgran.

Av ohejdat - 1 december 2014 16:40

Alltså; ibland gör jycken mig nervös, som nu när han ligger blickstilla en å en halv meter ifrån mig och jag hör inte ett knäpp. Men hundar ligger väl inte och självdör så där va?

Av ohejdat - 1 december 2014 16:12

Idag har jag hittat och fyndat en grej som ska bli en del av Halvans julklapp. Nu hänger han ju här då o då så jag kan inte visa vad det är, men det är definitivt ett fynd. Det tycker fru Martini också som var med på Röda Korset idag, de tanterna som jobbar där är väldigt gulliga, men man måste säga att de har en ganska konstig prissättning. Man skulle kunna tro de är från Barcelona.

Av ohejdat - 1 december 2014 11:55

Tradera är ett himla fiffigt ställe att handla begagnade saker på som man inte måste klämma och känna på ordentligt först. Men det är ju himla bra om säljaren orkade lägga med åtminstone den mest väsentliga informationen på annonsen. Jag har sett annonser för skor utan angiven storlek, stora byråer utan mått och nu kommer jag till det fel som i stort sett alla säljare av lampor gör: anger inte jordad/ojordad kontakt och lamptyp (förskruvning), ej heller om det finns strömbrytare på själva lampan eller på sladden. Det enklaste sättet om man inte själv behärskar vad som t.ex är E14 och E27 är att fota sladden och fota lampfästet och om det finns en märketikett: fota även den. Klick, klick, klick; voilà; Traderashopparen Majabella blir himla glad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards