Direktlänk till inlägg 12 september 2016
Nu är jag riktigt trött på bilfirman som inte hör av sig om morsans hyrbil.
"Hej (igen),
Jag har svårt att förstå varför jag ännu inte fått någon återkoppling.
Jag mailade dig den 25:e augusti efter att din kollega trots påminnelse 10:e augusti fortfarande inte återkommit med något besked sedan jag kontaktade honom första gången i ärendet den 15:e juni.
Hälsningar,
Ohejdat"
Hon kan ju inte köra den längre efter näthinneavlossningen, eller det kunde hon ju knappt före heller, men nu VILL hon ju inte ha den kvar. Vore tacknämligt att få saken ur världen. Känns inte alls Toyotaish att inte återkomma även om de nu kommer kräva att hon fullföljer hela hyrestiden enligt avtalet.
Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
|