Alla inlägg den 19 september 2016

Av ohejdat - 19 september 2016 10:32


Fan så irriterad jag är.
Kom till jobbet imorse och fick veta att jag skulle vara ledig, men att det var bra jag kom eftersom en kollega ringt sig sjuk. Och sen insåg jag att inget stämmer i mitt schema och min resa till min bloggfavorit på onsdag brunnit inne. Jag blir jäkla sur. Jag jobbar extra och pusslar o fixar o ställer upp så gott jag kan, stannar inte hemma på grund av en ilsken hälsporre, byter pass med den som önskar och stannar längre när det behövs. Men detta är inget vidare ömsesidigt. Schemat ändras utan att man meddelas. Hemma har jag tillgång till det övre schemat via webben, det nedre schemat sitter på en whiteboard mittemot omklädningsrummet. Min rad är den nedersta.
Nu ska jag strax tillbaka för ett dubbelpass för jag är snäll och lojal och förmodligen dum.
Fan.

Av ohejdat - 19 september 2016 01:37


Så trött på detta!
Vaknar om o om igen för att Halvan sover så gott.
Framför teven alltså, det är hockey varvat med intervjuer. Högsta volym.
Till snarkningar åsså lite datorbrum på det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards