Alla inlägg den 7 september 2016

Av ohejdat - 7 september 2016 12:50


Eller är det inbillning?
Har ni också lagt märke till det?
För jag tycker mig se en ny buffétrend, där man lägger upp det man bjuder på som ett slags landskap på en jättebricka. Typ en flod av kex mellan två berg av korv och skinka åsså lite druvklasar här å där som buskage.
Så utomordentligt dumt.
Kan förstå om man vill lägga upp en fruktsallad så, men inte när man blandar matvaror av de mest skilda slag och kex blir inte särskilt goda av att ligga och knö med gurkskivor. Och den som är allergisk mot ägg kanske inte kan ta av ostbitarna som dråsat ner över de pyntade halvorna.
Och hur plockar man ihop resterna? Pytsar ner rubbet i komposten direkt kanske.

Det var dagens viktiga fråga det.

Av ohejdat - 7 september 2016 12:18


Skitkonstigt väder minst sagt.
Typ 23 grader och 200% luftfuktighet.
Det här är Dante imorse i skogen före matte satte saxen i pälsen i två timmar. Sen tyckte han att det räckte, basta!, nu får det vara nog och fick ett toksprallanfall så han fastnade och drog av min halskedja(tur det). Nu vilar han som vanligt ut i garderoben medan jag håller tummarna för Halvans grabb som lagt "all in" in en budgivning på en tvåa. Även i Glosoppestan har priserna åkt raket.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards