Direktlänk till inlägg 3 september 2016

Slut på det roliga.

Av ohejdat - 3 september 2016 08:08


Dags att stiga upp och påbörja resan från Reims. Som vanligt har jag sovit dåligt för att bilen är fullproppad med champagnelådor och står två våningar ner i ett underjordiskt garage. Utlandsregistrerad tungt lastad bil en huvudstaden i Champagne; ja vad kan den innehålla månntro? En törstig tjuv skulle hjula.
Så här såg bilen ut innan Halvan genomförde projekt ompackning. Nu hoppar jag in i duschen och ni kan väl hålla tummarna så länge va? Tack snälla :-)

 
 
Ingen bild

Humlan

3 september 2016 10:25

Nu gäller det att köra försiktigt, inga gropiga grusvägar med den lasten ... ;-)
Hoppas verkligen att alla klåfingriga håller sig borta och att ni får en bra hemresa!

ohejdat

3 september 2016 20:36

Tack Humlan, en natt kvar att oroa sig för eventuellt intresse en fullproppad bil väcker. Nu står den parkerad bakom det lilla hotellet som har både schäfer och duvslag. Kan man hoppas på lite djurövervakning tro:-)?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards