Direktlänk till inlägg 4 juli 2016

Spekulanter.

Av ohejdat - 4 juli 2016 07:52


Igår var vi ju på visning då; Halvans son och jag. Käck lägenhet och han tyckte t.o.m att den såg bättre ut i verkligheten än på bilderna. Det började bra med en rejäl säkerhetsdörr; en lägenhets absolut bästa inbrottsskydd (en sån det inte är nån idé att investera i när man bor i en villa med arton fönster i marknivå...). En hel garderobsvägg i sovrummet av den ursprungliga platsbyggda sorten, rymmer nästan dubbelt så mycket som Ikeas skjutdörrssystem där hyllorna inte går ända ut till dörren och själva hyllkonstruktionen äter utrymme.
Badrummet var pyttigt, men med tvättmaskin i full storlek och plats för tumlare, ihop med den inglasade balkongen som torkplats kan det göra tvättstugebokningar överflödiga.
Här kommer mitt nästa visningstips; sätt dig på toaletten och gå in i duschkabinen och stäng om dig; får man handfatskanten in i axeln på toan?, kan man veva runt med armarna och tvåla in sig i duschen? Halvans son konstaterade; jo det var en liten dusch, men den funkar ju och så slipper man få sällskap och kan duscha ifred. (;-))
Vi får se hur budgivningen går idag.

 
 
Ingen bild

Humlan

4 juli 2016 08:56

Bra tips! Jag borde anteckna och spara, men det får jag göra senare, för nu ska jag ringa tandläkaren, bet sönder en tand i helgen. *suck*
Hoppas lägenhetsköpet går bra!

ohejdat

4 juli 2016 14:41

Aj aj, vad trött man blir när man råkat bita sönder en tand, känns så himla onödigt. Hoppas du inte får hål i plånboken också som man lätt kan få hos vitrockarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards