Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Bäckhopperskan som alltid ropar hej.

Av ohejdat - 4 april 2016 17:41


Jo jo: smidigt.
Not.
Man går och skvätter och svider och småfryser och väntar på att klockan ska bli efter det magiska klockslaget 15.
Man går in på minavårdkontakter.se och kollar om receptlistan uppdaterats med magisk medicin: icke.
Man väntar en timma till: pyttsan heller.
Man väntar en halvtimma till och tänker att det nog bara är fel på listan och far iväg till apoteket. Man träffar receptarie som inte heller kan se nån magisk medicin i sin lista. Man försöker ringa vårdcentralen som dock säger att dagens rådgivning är fullbokad, vänligen återkom imorgon.
Man åker hem igen och skriker lite åt dammsugaren som fastnar överallt o rycker man i den så välter den och lägger sig på avstängningsknappen. Förstås.
Så här blir det ju fan alltid när jag tycker nåt verkar bra, fast jag inte sett det gå i mål till fullo åsså bara måste det straffkonstra med mig.
Hit med medicinen! Ro hit! Fan! Jävla skit eller bättre i detta fallet; piss!

 
 
Ingen bild

Humlan

5 april 2016 09:30

Jag ser ju här ovan att det har ordnat sig, men jag kan inte låta bli att le för jag känner så väl igen din känsla och din ilska.

ohejdat

5 april 2016 14:30

Ja, den ilskan som föds ur maktlöshet och frustration är inte att leka med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards