Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Kolla!

Av ohejdat - 4 april 2016 11:56


Kan vi vara överens om en sak?:
Gräva gropar och hål i hundrastgården är inte enbart ordstävsuppfyllande; även andra kan falla däri.

Se till att din jycke har nåt bättre för sig när ni är där, så riskerar varken hunden, du eller nån annan på två eller fyra ben att stå på nosen.

Dante har redan ett taskigt ben, trots det älskar han att springa och han tittar definitivt inte efter var han sätter tassarna, han kollar på kompisen.

Dessutom blir groparna då här års lockande vattenhål med synnerligen tveksam vattenkvalité.

 
 
Ingen bild

Humlan

4 april 2016 12:08

Kloka ord!
Själv försöker jag låta bli att göra mig illa på de hål jag har på baksidan av huset, de är mycket mindre än den på bilden, förmodligen sorkhål.

ohejdat

4 april 2016 12:46


Sorkhål kan va nog så farliga. Det här var nog det största nya hålet sedan förra veckan. Misstänker att ägarna sitter försjunkna i sina skärmar medan deras uttråkade hundar får utlopp för grävlusten. Sorkar kan va svåruppfostrade, man kan behöva skaffa katt/locka in grannens.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards