Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av ohejdat - 15 oktober 2014 19:24

Här hjälper han matte frosta av genom att bära bort is till hundbädden och gnaga i sig.

Av ohejdat - 15 oktober 2014 19:22

Om man nu skulle råka ha en fungerande kassettbandspelare och gillar 80-tal ...

Av ohejdat - 15 oktober 2014 11:54

Halvans dotter var på kalvmiddag här igår och pratade om en snarkgrej hon köpt att ha i näsan, vilket resulterade i att Halvan kastade sig i bilen sju minuter före apoteket stängde för att köpa en till sig själv. Vi snarkar båda två, men han har nog ett något större problem för han vaknar väldigt trött, medan jag vaknar utsövd. Har ju trott att skillnaden beror på att han löneslavar och jag sprätter runt här hemma. Men det är nog så att han inte får tillräckligt med luft fast han inte drabbas av apné. Att bara banta bort magen=tyngden på andningsapparaten räcker nog inte.
Han sov med "nosgrimman" på och snarkade sig igenom ungefär halva natten med en lite lägre ljudnivå men utan att snarkningarna försvann helt. Andra halvan lät det ungefär lika mullrigt som vanligt. På morgonkvisten sov han djupt och höll tydligen nästan på att försova sig till en kurs medan Dante o jag sprätte runt i skogen.
Nu tror jag inte att spärra upp näsborrarna är den slutliga lösningen, utan mer på nåt som öppnar svalget, har googlat på bettskenor för dyra pengar som verkar funka för en del medan andra säger de är värdelösa. Är det nån läsare som testat nåt som funkar/inte funkar?

Av ohejdat - 15 oktober 2014 10:42

Dante sekunden före högerbenslyft. Svamp alldeles intill stigen, är det bara jag som kan nån mer svamp än kantarell?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards