Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Ohejdat gillar Lilla Skobutiken i Kungshamn.

Av ohejdat - 10 mars 2014 17:09

Köpte mig ett par vattentäta skor för hundlika skogspromenader förra veckan, det är ju en vattenhund trots allt som ska flytta in hos oss. Ett par Asics Gel Trax GT, himla fina och såg liksom lite proffsiga ut. De kom i paket med posten idag, jag har en deal med min snälla brevbärare så han tar även med stora paket ut om jag låter stora luckan stå olåst när sånt väntas, Halvan gillar inte riktigt dealen, tycker nån kan sno nån viktig post. Men, men, nu var det snyggeskorna från Asics med Goretex å allt. De var ju för små! Trots att jag köpt exakt samma storlek som jag haft två par löparskor i från Asics tidigare (nej, jag springer inte, men jag kanske ska, under tiden lufsar och promenerar jag). Panik! De var nu superbilliga, knappt 450kr inklusive frakt, ordinarie pris är 14-1500kr. Men jag ringde upp Niklas på Lilla Skobutiken, tyvärr hade han inte några större i samma modell, men om jag skickade tillbaka dessa så skulle han skicka mig ett par andra istället, vad skulle jag ha skorna till och vad hade jag för typ av läst, så föreslog han Merrell Moab Goretex istället, de var visserligen lite dyrare men jag skulle få dem i utbyte ändå. Härligt med sån servicekänsla! Pep iväg till posten gjorde jag inte, men pep iväg till gottebutiken som är postombud som ett rött streck och returnerade. Så hoppas jag att dessa ska passa bättre istället. Tydligen är det så sa Niklas att Asics skor i Goretex blir lite för trånga över foten jämfört med mera elastiska skor som löpskor. Så vet man det.

 
 
Anders

Anders

23 april 2014 22:13

Hoppas att de nya skorna passade bättre. Har ett par liknande från Asics och är supernöjd.

http://hotellkungshamn.com

ohejdat

24 april 2014 07:23

Alltid gillat Asics men nu får Merrell duga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards