Alla inlägg den 7 mars 2014

Av ohejdat - 7 mars 2014 19:32

Nöjd med mitt dagsverke sitter jag och surfar o dricker en slurk Chablis i favoritfåtöljen. Halvan snarkar till SVT Play: Veckans Brott. Honom väl förunnat med tanke på resandet, bara inte jetlagen slår till imorgon, vi ska på inflyttningskalas. Så härligt att kunna bära upp de sista bitarna parkett och undergolv på vinden! Nu återstår åtta trösklar, det är allt, så himla gött!
Väldigt slapp fredagsmiddag: räkor, bara att hälla upp i en skål, såna man förmodligen inte äter om man är PK. Halvan hade fyllt på sitt eget parfymförråd och även whiskyförrådet på resan. Han är verkligen ingen shopoholic, men sprit verkar ha en viss dragningskraft, dock bara att köpa inte att dricka. Gissar att vi en dag kommer vakna av ett brak när Ikeaköksskåpet där alla pavor dväljs brakar ihop. Men jag är himla glad att han hellre handlar än halsar.understruken text

Av ohejdat - 7 mars 2014 09:15

Vaknade pigg som en lärka typ halv fem och bestämde mig för att försöka somna om. En liten kopp yoghurt och så lite surfande så skulle det nog gå. Nu vaknade jag kvart i nio med skallebonk som heter duga. Ohejdat dumt, skulle förstås tagit vara på den tidiga timman, nu kommer jag lunka runt närmast bakfull ett par timmar. Att jag aldrig lär mig.

Av ohejdat - 7 mars 2014 04:17

Nattsurfar och läser Facebookinlägg. En trevlig kvinna har lagt upp en bild på sig och maken som en dubbelselfie så att säga: man ser deras glada ansikten och det står "love life skiing". Där har en väninna kommenterat: först "var är barnen?, är inte dom med?" och sedan "säg till Jörgen att han måste ha hjälm". Alltså vissa väninnor kan man va utan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards