Direktlänk till inlägg 5 april 2017

"Det blir alltid värre framåt natten..."

Av ohejdat - 5 april 2017 06:47


Jo matte måste ge sig iväg strax på flaskgympa. Och sen är det en intensiv åttiotaggardag, de ska skjutsas i omgångar till vårdcentralen, så du får det bättre hos grannen. Och före dess ska jag duscha farsgubben, måste få tag i ett plastförkläde snart.
Inatt råkade jag inte bara ställa väckarklockan på den gamla vanliga tiden kvart i sex, utan också aktivera larmet klockan 02:20. Så det ringde och jag klev upp och satte igång hela morgonprocessen liksom, tills jag råkade snegla på mobilen; herregud hon är ju bara halv tre! Så det var bara att krypa ner igen, vilket iofs kändes lyxigt, men det var inte bara att somna om igen. Har snurrat och slumrat och tänkt.
I såna där lägen skulle jag vilja vara bättre tränad på att välja positiva tankar, jag hamnar så lätt i att älta oro, missnöje och elände på natten. Finns kanske nån bok om det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards