Direktlänk till inlägg 28 juli 2016

Fel sida tror jag.

Av ohejdat - 28 juli 2016 09:31


Det här kommer bli fel dag.
Har slarvat bort mina glasögon.
Hittade ett par reservögon som jag ser tokig ut i. Kan inte stå i kassan utan.
Slarvade även bort mobilen o fick smsa Halvan från paddan att han skulle ringa den så jag kunde leta med hjälp av ljudet.
Dante la en äcklig strypare imorse, alltså en klutt som vägrar ramla ur rompan och som man får dra loss ur hans håriga röv. Nu gömmer han sig i garderoben som vanligt för att undgå romptvätt, vilket måste ske eftersom han ska passas av snälla grannen.
Och på lunchen ska jag dra iväg som en raket och hämta den frysta hundmaten innan den tinar upp och då har jag chans på att bli försenad av broöppning vid två tillfällen...

 
 
Ingen bild

Humlan

28 juli 2016 17:08

Definitivt fel sida! Hoppas att lunchutflykten trots allt gick bra och resten av dagen blev en lätt och trevlig dag!

ohejdat

29 juli 2016 10:52

Nix, det var fel dag; två kollegor sjukanmälda så att tänja på lunchen var inte att tänka på, så stackars Halvan fick åka från den ena byhålan norr om Glosoppestan till byhålan söder om för att hämta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards