Direktlänk till inlägg 8 maj 2016

Same procedure,,,

Av ohejdat - 8 maj 2016 09:25


Halvan ska till Långtbortistan.
Den lustiga dansen som förberedelserna innebär tager vid.
Var är skohornet?
Eller rättare; var ha du gjort av skohornet? Och var är förbandslådan?
Skohornet låg i hans handbagage sedan Japan och lådan på hyllan nedanför den hylla den brukar ligga på i garderoben.
Medan han rakar sig tio minuter efter planerad avfärd viftar han med nässprayen; jag tror jag ska lägga ner den i necessären, men nej; viftandet betyder att jag ska leta efter en annan påbörjad förpackning. Det finns tre nya på hyllan i skåpet, men han ska ha en öppnad med.

Före dansen började skulle han göra en utskrift på den alldeles nya skrivaren, en utskrift han kunde gjort igår. Men här gäller sista minutens princip och att komma genomsvettig till tåget.

Dante å jag har satt oss i bilen för att slippa de sista turerna i tangon. Vi ska efter avlämning åka till verkstan och lämna in bilen och sedan ta en långpromenad hem. Och pusta ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards