Direktlänk till inlägg 7 maj 2016

Kort rapport. Det är inte bloggväder va?

Av ohejdat - 7 maj 2016 13:42


Igår gjorde vi skogen, gick en vindlande vandringsled genom gammelskog runt en göl. Snubblade på granrötter, grävde ner matsäcksbenet i vitmossan och mötte en ganska nyvaken padda (nej; mördarhunden var så gott som ointresserad).

Idag har vi gjort stan; jagat en samojed (i en rastgård) och druckit medhavt vatten medan husse hade glassfest på Glosoppestans trevligaste utecafé. Även toaletten är rart inredd som synes.
Och hejat på Prideparaden, som var imponerande lång och livad i denna fördomsfulla byhåla.

 
 
Granntanten

Granntanten

7 maj 2016 15:23

Du, det är verkligen inte bloggväder. Det är så glest så glest i besöksstatistiken, sådär så jag funderar på om jag skulle lägga ner. Sen inser jag att alla normala människor är utomhus och gör andra saker än att ha näsan i en skärm.

Själv sitter jag och kör sista dödsrycket med D-uppsatsen. Tajming var det, tajming...

http://https://granntanten.wordpress.com

ohejdat

7 maj 2016 16:34

Det är absolut inte D-uppsatsväder heller, eller så är det just det det är; så fint att man får hjälp att hitta rätt ambitionsnivå och blir klar i tid för att även kunna sola näsan. :-)

 
Granntanten

Granntanten

7 maj 2016 20:56

I wish I would men det lär bli åska och drivis (dvs midsommarväder) innan jag är klar. 0800 onsdag är deadline. Just nu funderar jag på hur jag ska hinna gå på konsert imorrn kväll och mello på måndag... (alternativt sova något alls).

http://https://granntanten.wordpress.com

ohejdat

7 maj 2016 21:38


Eh; mello... då måste man få komma undan om man har D-uppsats på gräddning. Väl?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards