Direktlänk till inlägg 13 augusti 2015

Vikttjat 45 Vågen är ett nyckfullt tecken.

Av ohejdat - 13 augusti 2015 08:19

Det är alltså sex veckor drygt kvar till resan.

De senaste tre dagarnas kl 7-vägningar har vågen tjurat, visat samma vikt. Så imorse kom jag på att det kanske kunde vara uppmuntrande att väga sig en gång till samma dag efter att "morgontidningen levererats", eftersom det kändes som om det många bilagor i och därför borde ge en uppmuntrande skjuts neråt på vågsiffrorna. Pyttsan! Jag gick upp ett hekto istället.

Vi har en våg som snackar med en app på telefonen, så man kan få vikt, fettprocent, väderprognos och hur luften i sovrummet varit under natten. Förut hade jag även en stegräknare som snackade med samma app och räknade steg, avstånd och höjder och mätte sömnen. Den har tyvärr pajat. Det är faktiskt lite kul och motiverande när man kan se viktkurvan och en massa andra diagram. Utom idag då, när jag försökte lura vågen.

Och men nä, bankfilurer, den gick jag inte på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards