Direktlänk till inlägg 30 juni 2015

Premiärgubben var precis så god som jag föreställt mig.

Av ohejdat - 30 juni 2015 16:49

Nu är det lite lite, men bara pyttelite synd om Halvan. Fast om väderprognosen håller i sig kommer det hinna mogna fler gubbar tills han är hemma från Långtbortistan igen.
Idag har åttiotaggarstädningen handlat om tvätt och strykning. Och idag fick hon spel på att jag frågade om jag skulle ta en av hans jeansskjortor som jag tyckte luktade. Så fick jag inte säga. Alltid är det nåt.
Apropå strykning; är det nån som investerat i en sån där ångstation eller vad de kallas; de där strykjärnen med liksom en ångladdstarion? Jag är verkligen ingen hejare på att stryka och vill gärna skylla ifrån mig på utrustningen.
Ikväll blir det fotboll, U21-finalen visas tydligen på 4:an, dvs. en kanal vi har :-)

 
 
Ingen bild

Humlan

1 juli 2015 12:51

Den där jordgubben ser underbart god ut!
En bekant har en såda när ångstation och är väldigt nöjd. Jag har också funderat på en, men då behöver jag mer plats.
Tittade med ett halvt öga på matchen, men när det blev förlängning så fick den hela min uppmärksamhet. Spännande och kul!

ohejdat

1 juli 2015 14:11

Ja oemotståndligt god ser den ut; även i en björktrasts öga tydligen. Jag måste också skaffa mig en vän med ångstation så jag kan testa om jag kan bli bättre; annars blir det ju bara dyrare utrustning att skylla på ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards