Alla inlägg den 25 januari 2014

Av ohejdat - 25 januari 2014 09:36

Igår såg vi Deshora, en film från Argentina, utlovat i Pasolinis anda, men jag tyckte det kändes som det var den filmen Colin Nutley hade gjort istället för Under solen om det var han som bodde i Argentina. Sedan hem till vännerna och en underbar middag med utsikt över hela stan. Nu ligger jag i deras ordinarie sovrum och njuter av samma överväldigande utsikt fast i dagsljus och med värkande ben. Väntar på att svärfars sista piller ska verka, eller vad säger man slutvärka. Skit sen får jag försöka klara mig på vad apoteket erbjuder utan gult papper. Dumt nog så blev det stretchinstruktioner på tjockmattan igår, det gjorde saken värre.
Nu borde det va en tjugo minuter kvar till lindring, sedan är det dags att masa sig ner till stan och äta frukost på cafe före dagens första film. Man får lite dåligt samvete när värden får sova i cykelrummet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards