Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

Lugna skogspromenader, jo jag tackar ...

Av ohejdat - 21 augusti 2014 10:41

Jovisst! Dante är toksprallig. Verkar inte ha det minsta ont efter operationen. Antingen har han blivit personlighetsförändrad av narkosen eller så kan han numera lägga in en högre växel för han höll tillbaka förut. Knäpp är han i alla fall. Imorse hoppade han plötsligt upp på mig så jag har två leriga tassavtryck på tröjan i höjd med nyckelbenen. Sen rusade han fram o tillbaka o upp å ner så långt kopplet tillät.
Här kollar han flödet och vattenkvalitén i bäcken.

 
 
Ingen bild

Humlan

21 augusti 2014 12:39

Men lilla Voffsen! Här har jag varit urkopplad en dag och så mycket har hänt. Har tittat på utsvulten Dante i går (blev han så smal plötsligt eller är han bra på kroppsspråk? ;-) ) och på alla andra bilder från och är glad att han är så pigg nu. Men jag håller med dig om att man undrar hur ont han hade innan.
Hoppas på god läkning och att han inte blir alltför vild (för mattes skull)!

ohejdat

21 augusti 2014 15:27

Hans kroppsspråk är ytterst avancerat: han kan se så utsvulten ut trots att han hittills inte missat mer en enda måltid i hela sitt liv! :-) Du skulle sett minen han gjorde när han vaknat ur narkosen och fick se mig: den sa "vad har du låtit dom göra med mig matte, jag kommer aldrig mera lita på dig!"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards