Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Förpackningar kan vara ett hinder på fler vis än svåröppnade.

Av ohejdat - 4 mars 2014 09:57

Jag är himla svag för parfym, kan gå riktigt igång på nån väldoft och sniffar jag nåt särskilt så väcks habegäret. Har länge levt på en nyutgåva av YSL "In Love Again", ja jag är svag för grapefrukt. Men, jag tycker det är ett bekymmer att parfymer är herr eller dam, jag går oftast igång på herrparfymer, jo det är väl meningen om man är straight, men även i det hänseendet att jag vill lukta så själv också. Dels gäller det Hermes "Terre" och Abercrombie&Fitch "Fierce". Terre är full av grapefrukt och trä och Fierce har kardemumma i sig utan att man luktar bulle. Så nu när Halvan drog iväg till Arabemiraten igen för femtioelfte gången så funderar jag på att beställa nåt gott, får väl bli Terre, har en känsla av att Fierce blir för mycket för Halvan, eller vad tror ni?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards