Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Ohejdad blöt njutning.

Av ohejdat - 5 februari 2014 21:01

Förra året letade jag mig blå efter ett extra djupt badkar, gillar inte när axlarna sticker upp, och som inte kostade typ som ett nytt garage med automatisk port ungefär: för såna fanns det. Till slut hittade jag ett, typ sju centimeter djupare än standard och typ 12 lakan, enda abret var att det inte var av emaljerad plåt utan av plast, egentligen var det ett bubbelbadkar fast man låtit bli att göra hålen för bubblorna. Ringde till fabriken och fick höra fördelarna och nackdelarna med materialet och insåg att det inte är en balja man tvättar en hund i, inte en hund med klor i alla fall. Nu har jag badat o det är ljuvligt, behöver inte ligga länge, men en kvart djupt nedsänkt i hett vatten gör under och dessutom varm handduk från elementet efteråt. Funkar lika bra som handduksvärmare. Nu är jag på jakt efter en badkarshylla så jag kan leka med paddan samtidigt, nåt tips?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards