Direktlänk till inlägg 10 juli 2016

Badpojken.

Av ohejdat - 10 juli 2016 20:39


Idag har det blivit tydligt; Dante har ont i vänstra frambenet; han linkar ibland och när han ligger så gnager han på benet som hundar ofta gör när en kroppsdel smärtar.
Fan.
Så vi sparar på stegen, på tråkiga promenader och åker till hundbadet istället för skoj och bus. Jag vill åka till Strömsholm och röntga, Halvan tycker det är onödigt, att det inte är någon idé förrän han har riktigt ont. Det ska ju inte finnas nåt att göra åt den typen av fraktur han har i armbågsleden.
Men ont ska han inte ha iallafall.
Basta.

 
 
Ingen bild

Humlan

11 juli 2016 09:13

Men stackarn! Håller med dig, inte vill man att han ska gå omkring och ha ont. Hoppas det blir bättre!

Hoppas också att din urinvägsinfektion är bättre, den är inte heller rolig om än inte oroande på det sättet. Tyvärr har jag inga bra tips att komma med, har varit väldigt förskonad, de få gånger jag har fått det så har det gått över snabbt.

ohejdat

11 juli 2016 11:07

Spolar systemet med vatten, försöker göra det svårt för bacillerna att hålla sig kvar. Tydligen är de försedda med små hakar, det är därför det svider :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards