Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Kan han inte bädda våran också?

Av ohejdat - 17 april 2015 11:21

Detta bäddande. Alltid hallmattan. Även hemma hos åttiotaggarna. Nån som har en teori?

Idag ska vi iväg på äventyr och hälsa på en gammal kollega och vän. Dricka rödvin och äta parisare och tjöta. Dante ska få följa med och det har han inte fattat ännu även om han anar att nåt är i görningen.

Vi testar utan T-shirtmössa idag. Och jag fortsätter lägga på "Hot Spot Foam". Helt avstannat är det nog inte för det har liksom bildats en liten skorpa. Om den växer till så får vi nog börja om från början med tvätt och rakning och klorhexidin eller jod. Men det är fortfarande torrt och utan värme.

Dantes mamma Yatzie var på bild på Facebook idag, hon är så fin med glansig päls i långa fina korkskruvslockar. Jag tror han kan bli lika fin när han tagit sig igenom valppälsbytet som pågår. Men vi kör sommarkort nu. Måste få bukt med eksemet.

 
 
Ingen bild

Humlan

17 april 2015 16:29

Ingen aning om varför han gör det, men jag gillar blicken! :-)
(Om blicken nu kommer för att du fotar hans bäddning eller för att han anar att du ska iväg och han tror att han inte får följa med.)

ohejdat

17 april 2015 23:37

Haha? tror han fattar jag:vi ska iväg ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards