Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Förresten ... När du ändå ... Så kan du väl ... Också ... Och då är vi ju nära ...

Av ohejdat - 5 augusti 2014 09:44

Räck dem ett finger, de tar hela handen och en bit av armen upp till armbågen. Nu pratar jag inte om Dante när han är på bitamattetokmyckethumör. Utan om åttiotaggarna. Jag erbjöd mamma skjuts till bilhandlaren. Då skulle vi handla på vägen också och eftersom vi köpte utplanteringsblommor, så fick jag plantera dem efteråt och återinstallera pappas gamla klockradio som jag har haft hemma på rengöring/reparation. Vi åkte och provkörde och det gick faktiskt över förväntan, fast mamsingen vägrar automatlåda trots att det är just växlarna hon har problem med att hitta rätt. Sen väl hemma igen ringde syrran för att pappsingen glömt hämta ut nåt dokument på Hemköp; Posten heter ju så mycket konstigt nuförtiden och sista dagen var på torsdag. Men jag har ganska fullt upp fram till dess och dessutom långväga gäster så jag föreslog en taxi. Får se om de accepterar det. Nu ska vi se om skomakaren kan laga Dantes koppel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards