Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

16,4 kilo hund

Av ohejdat - 29 juni 2014 14:11

Dante skuttade upp i sängen och väckte mig ur en mycket detaljerad brödtävlingsdröm strax efter klockan sex. Tyckte det var fult av honom att fisa samtidigt. Men eftersom stanken höll i sig så var det bara att konstatera faktum: grabben hade dumpat en redig hög på mattan, personligt mängdrekord tror jag faktiskt. Det finns mysigare sätt att vakna på en söndagsmorgon. Men som man bäddar får man ligga, Halvan var ute på resultatlös nummertvåpromenad igår kväll.
Nu har vi spanat på uterum: altaner, verandor, kuvöser ... You name it. Drällde runt o glodde i ett litet villaområde så vi nästan gick vilse.Lätt att se vad som är fult och vad man inte vill ha, svårare att se vad som är fint. Dante var inte lika intresserad, han kollade mest på katter istället. Sen tog vi en sväng på det stora byggvaruhuset och köpte nada och en sväng på brädgården och köpte några brädor. Undrar när vi burit vår sista tryckimpregnerade trall tro? På bilden har vi kollat in utbudet av murblock. Husse säger han ska köpa bilbur idag, vi får väl se.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards