Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Kylmadrass budgetmodell

Av ohejdat - 9 juni 2014 22:49

Ett tips till hundägare som jag tillämpade idag: två stora kylklampar invirade i ett badlakan. Perfekt underlag för Dante i baksätet när han fick vänta bilen på valpkursen.

 
 
Ingen bild

MM

10 juni 2014 07:15

Selma skulle ju aldrig komma på tanken att lägga sig på kylklampar, men vill istället ge ett helt annat tips till Dante: hjorthorn att tugga på. Matte är nöjd med att hornet är helt lukt- och kladdfritt, Selma tycker att det är gott att gnaga på men har efter flera veckor knappt lyckats göra ett enda märke i hornet. Evighetstugg alltså, som man kan ha i både soffa och säng.

ohejdat

10 juni 2014 08:41

Bra tips! Tror dessutom att jag vet hur att få tag i ett utan att ta jägarexamen.

 
Ingen bild

Humlan

10 juni 2014 08:28

Så smart!
Hoppas valpkursen gick bra!

ohejdat

10 juni 2014 08:48

Bra och bra ... Dante klarade alla tre delmoment fint, men avslöjade med all önskvärd tydlighet mitt framför kursledaren att mattebrallbitandet inte är över. Hon tyckte att jag skulle säga ifrån hårdare. Jag har dock bestämt mig för att lyssna på Fredrik Steens råd: att inte kraftfullt tillrättavisa felbeteenden som växer bort utan att ignorera istället och Dante tycker det är hemskt när matte struntar i honom och släpper.

 
Ingen bild

MM

10 juni 2014 19:42

Annars finns det här (eller på din lokala zoobutik) http://www.tuggmastaren.se/hundgodis-tugg/kategorier/tugghorn-kronhjort-dovhjort/

ohejdat

10 juni 2014 23:26

Tack, fast jag känner en Dobermann som är ruskigt bra på att leta upp hjorthorn i skogen, hon bor dessutom i Hjortkvarn :-) men det kan ju finnas annat intressant tuggbart hos "mastaren".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards