Direktlänk till inlägg 16 april 2014

Levande leksakshund med sladd heter detta motiv.

Av ohejdat - 16 april 2014 22:39

Börjar tro han är lite knäpp; ligga på kablar, stativ och fotskrapor. Idag blev jag förtvivlad när han plötsligt lyckades köra ner sin lilla tunga i min kopp med nybryggt hett kaffe, men han skakade bara lite på skallen och fortsatte att gnaga på sitt tuggben. Men om en hund skäller på avstånd då åker svansen in mellan benen och han retirerar raskt till mina fötter. Vi får fixa en fyrbent kompis till Dante. Nu sover han under mitt sängbord med huvet på ett grenuttag. Vi var på handelsträdgården och köpte ägg och alla ville hälsa, men han ville inte hälsa på nån. Antar att det kommer en tid när det hoppas upp på främmande byxben med skitiga tassar, då man längtar tillbaka till den här reserverade fasen.

 
 
Ingen bild

Humlan

17 april 2014 10:10

Det ser onekligen ut som om leksakshunden har vält. Ställ upp honom på alla fyra mitt på golvet där inte sladdar och bordsben är i vägen så kan han nog gå framåt igen... ;-)

ohejdat

17 april 2014 14:57

Ja och borde tillverka en sån där liten vagn med fyra små hjul och dragsnöre och sätta fast honom på så blir promenaderna lättare. Glad påsk Humlan!

 
Ingen bild

Humlan

17 april 2014 19:27

Ja, sådana där små orkar/ska ju inte gå så långt, så en liten vagn vore nog inte dumt!
Glad påsk till dig också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards