Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Kattskrälle

Av ohejdat - 10 september 2014 09:31

Blir arg på mig själv. Är med i flera grupper på Facebook där folk publicerar bilder på förfallna och övergivna hus. Vi är många vars fantasi kittlas av tanken på att "ta hand" om dem, stoppa förfallet, återupprätta dåtidens snickarglädje. Men! Har ju egen kuppe att vårda. Det ser vi på grannarna: även om allt är i ordning och välunderhållet hos dem, så finns det alltid något att fixa och pula med. Så nu får det vara slut på stirrandet och tidsslöseriet, det blev så extra tydligt idag när en kille lade upp en bild och skrev "ser ni katten?", tror fan att jag och ett gäng till slösat bort frukoststunden på att zooma över bilden fram å tillbaka, det går att utläsa på kommentarerna. Å ingen katt till synes.
Livet är kort och döden jäävligt lång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards