Alla inlägg den 26 april 2017

Av ohejdat - 26 april 2017 20:56


Nysnodd bild från boredpanda.com, jag skrattade så Halvan började undra vad som stod på.
Jag har ägnat dagen åt flaskgympa, extrajobb (ställa upp och stanna tre timmar för snäll kollega) och så direkt till åttiotaggarna via Dantehämtning. Tydligen kommer snälla dottern hem i helgen medförandes sin arroganta särbo. Så då ska det förstås lagas mat. Nu jag har fyllt upp kylen med sånt jag vet jag får slänga det mesta av nästa vecka, lagat kalvfärsbiffar med purjolök o senapssås och så baconlindad fläskfilé med champinjoner o portvinssås. På det fick jag åka tillbaka till jobbet och köpa mera vitt vin och bättre whisky än åttitiotaggarmammans dagliga till mågen. Men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med att Ma tror vi drar till Stockholm redan på fredag kväll, så vi kommer undan umgängesplikten. Vi åker inte förrän på söndag :-) Ska istället umgås med hästgödselsäckarna på lördag om vädret är tillräckligt hyggligt: DET ser jag fram emot.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards