Alla inlägg den 24 april 2017

Av ohejdat - 24 april 2017 18:44


Dante och jag var en bra bit in i skogen när dessa sms plingade till.

Jag anade ugglor i mossen vid andra smset. Min kollega, som fått låna min fotmassageapparat över helgen, brukar inte läsa fel på schemat och där stod tydligen att jag var schemalagd på en annan butik idag.
Så jag ringde;
-Jo här står att du ska vara där 9:50-14:15.
-Men jag har inte ens blivit tillfrågad om att hoppa in idag?!?!

Så det var bara att vända med jycken och pinna på hem och hoppa i arbetskläderna (som turligt nog inte låg och skvalpade i tvättmaskinen), säga hejdå till Dante och dra iväg med symaskinen till andra sidan stan. Smsade grannen som hämtade Dante, så slapp han vara ensam.

Sammanfattningsvis kan man ju säga att det var tur jag lånat ut fotmaskinen, o att kollegan ville lämna den direkt vid bilen; utan det smset hade väl missen att ingen kommit ihåg att fråga mig inte uppdagats förrän strax för butiksöppning och då hade väl Dante å jag varit ännu längre in i skogen...

Av ohejdat - 24 april 2017 09:17


Är utlånad till en grannbutik idag. Ren slump att jag fick veta, börjar om 25 minuter. Har sprungit med Dante tillbaka från skogen. Nåt är fel, nåt är allvarligt fel med bemanningsrutinerna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards