Direktlänk till inlägg 9 april 2017

Ett charmTroll tänker till.

Av ohejdat - 9 april 2017 16:30


Så här skrev Henrik RS Olsson (en Timbrokille) strax efter klockan två natten mellan fredag och lördag på Systembolagets Facebooksida:


Jag gissar att han tydligen hade tillräckligt med starkvaror ändå hemma för att stärka sitt upprörda ego.
Karln tror alltså på fullt allvar att Systembolaget stängt sina butiker i Stockholmsområdet lite bara sisådär på känn efter attentatet.
...
Henrik; vet du hur mycket folk det är i en Systembolagsbutik en fredagseftermiddag? Vet du vad en mindre bomb skulle kunna åstadkomma bland våra tusentals flaskor som på en sekund skulle förvandlas till skärande glasprojektiler? Hur vet du att inte Systembolaget agerade på säkerhetspolisens order när de stängde? Eller kan det vara så att du bara passade på att ta en politisk poäng på terrorattentatet i ditt bekämpande av monopolet? Precis som en massa rasister också passar på att göra nu?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards