Alla inlägg den 28 april 2016

Av ohejdat - 28 april 2016 13:42


Finns inget skönare än vila ut i husses säng efter en lekstund med Zorro.

Av ohejdat - 28 april 2016 08:14


Har väl aldrig behövt köra ända in i Valborgdkaklet med mössa, halsduk och plocka gullvivor med handskar på.

Gissar på explosionssommar sen.

Idag får jag åka till banken och bekänna.
Kolla på bild nummer 2, (jag tror inte det är några tjuvar som läser min blogg och förresten så hittar jag på nya gömställen varje gång, pilutta er!), det är iallafall listan som jag skrev innan resan för att komma ihåg var jag gömt lite prylar ifall, ifall vi skulle få oönskat besök under tiden huset stod tomt.
Man tänker att om nån gör inbrott så har den väl inte iskyla och ork (och fantasi) att leta överallt eller?

Nåväl; när vi kom hem så plockade jag fram alltihop. Att gömma Halvans klocka i en bovetekudde gör jag inte om igen, nu vi har bovetebös överallt.
Men; kortläsaren till banken är puts väck. Den står ju inte på listan, så jag gissade att den satt i datorn och följaktligen befann sig under dörrarna i gästsängen (ja, var förvarar ni era dörrar?).
Jag har rotat runt överallt, ni vet hur den ser ut va; ganska lång usbsladd och en liten grå dosa med knappar på som kortet sitter istucket i. Finns det nån ättling till Saida bland läsarna som får en förnimmelse om var jag ska leta?
.

Av ohejdat - 28 april 2016 07:15


Så är det rätt låga odds på garderoben.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards