Direktlänk till inlägg 6 augusti 2015

Inför lördagens mentalitetstest, borde väl ta ett själv också verkar det som.

Av ohejdat - 6 augusti 2015 13:53

Nu har jag dåligt samvete. Tyckte jag var vansinnigt fiffig som tänkte öva skottfasthet med Dante med hjälp av grannens barn om de nu skulle ha en knallpulverpistol. Det hade de ju, men det blev mera hundavrättning än skottfasthet. För den äldsta killen la sig inte bara i bakhåll och sköt, utan rusade även fram till Dante och siktade mot huvudet och fyrade av. Som givetvis blev ganska rädd. Och som nu ligger i garderoben och drömmer så han piper och gnyr, medan matte skäms som inte gav tydligare instruktioner.

 
 
Ingen bild

Humlan

7 augusti 2015 09:52

Ajdå! Det där blev nog inte så bra. Hoppas Dante och killen blir vänner igen.

Jag såg en förfrågan på facebook i går om hälsporre. En bekant hade skrivit på bloggen (för ganska länge sedan, så jag hittar inte inlägget nu) om att hon fick en bra behandling mot sin hälsporre. Nu fick hon en fråga var det var. Hon bor i Eskilstuna, man det borde ju finnas på fler ställen.
Hon var på fysio3.se och fick stötvågsbehandling.
Kanske kan vara något för dig?

ohejdat

7 augusti 2015 11:09

Tack för tipset, det är fler som pratat om detta: stötvågsbehandling. Det är absolut nåt jag ska överväga. Fast nu verkar foten må allt bättre sedan den fick flytta in i den nya skon och vara där hela dan både inne och ute. Så jag tänker avvakta: om inte smärtan fortsätter minska så ska jag definitivt köpa mig en stöt!
Han som passade Dante i helgen hade också hälsporre för flera år sedan, det var lustigt för när jag var dör för att hämta hunden så gick han in i stugan och hämtade de skor han då köpt som han tyckte hjälpte: ut kommer samma skomodell jag köpt, fast i ett äldre utförande: Reebook Trail.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards