Alla inlägg den 6 maj 2015

Av ohejdat - 6 maj 2015 19:32

På Michelinstjärneprydd krog med en redan fulltankad Halvan. Hur ska detta gå!

Av ohejdat - 6 maj 2015 16:26

Blev väl lite dålig bild; i Trädgårdsföreningen mitt i Göteborg. Ovanligt fula skulpturer, som förgyllda stalagmiter eller raukar. Njöt av kungsängsliljorna istället. Missa inte denna fina oas mitt i smeten; med vackra träd, fantastiska skulpturer (ordinarie), generösa blomrabatter, rosarium, fjärilshus, café och gratis solstolar (de var inte framplockade ännu).
Inga skor (ännu) trots att jag väl varit i tolv butiker minst, är väl inte på det humöret helt enkelt.

Av ohejdat - 6 maj 2015 11:15

Börjar med sent frukostkaffe i Victoriapassagen. Lite kallt o blåsigt fortfarande, så jag hänger inne och kollar in den rökande krumryggen utanför.
Ska leta skor, har ett par klassiska Clarks Wallabees, superbekväma, som typ varit med överallt i snart sex år. Dags att hitta ett par nya favoriter som tål långpromenader utan att se "Ecco" ut, ja ni fattar.

Av ohejdat - 6 maj 2015 08:52

Halvan är på väg på mässa i kära Göteborg. Jag med. I måndags morse funderade Halvan på om chefen bokat tågbiljetter till deras resa. Men nä; det hade han ju inte och inte hade chefen tid att följa med heller. Så då var det ju lika bra att ta bilen och då kunde ju lika gärna jag följa med. En uppgradering på hotellet från enkel till dubbel kostade 200 pix.
Så nu väntar en heldag i favoritstan. Dante får hänga hos snälla grannen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards