Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

Ibland får jag en sån oerhört stor lust

Av ohejdat - 5 mars 2015 21:19

...att skriva elaka inlägg på Facebook. När ni visar vad ni gjort för fula och meningslösa pysslerier i pappslöjden; nuförtiden heter det visst scrapbooking, eller när ni berättar att ni, stackars er; är hemma och förkylda (igen för typ sjunde gången per år); intresseklubben hissar flaggan och skickar hjärtan och kryapådighälsningar. Eller när ni delar nåt upprört inlägg från nån felbemött/felbehandlad rättshaverist med en dold politisk agenda som ni inte ens känner. Eller idag då; en bekant från ungdomen är i underbara Göteborg på mediadagarna och hänger sen i eftermiddags inne på hotellrummet och lägger upp bilder på utsikten över Liseberg och skriver grälsjuka inlägg om social media på Facebook istället för att göra stan. Ja, då kliar det återigen i mitt elaka tangentbordsfinger. En sån loser.
Nästan så jag saknar era bilder på kantareller, strandsandiga tår och fyllda segel, men den säsongen har ju inte börjat ännu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards