Alla inlägg under februari 2015

Av ohejdat - 18 februari 2015 12:34

Man kan ju va en hejare på att shoppa, det är som konstaterat inte jag. Tror jag fortfarande har vitt bälte i sporten. Lyckades inte hitta rätt doft till Victoria; www.fitterbittan.se. Men köpte fisk :-)
Och örhängen till mig och god parfym till Halvan. Taxfreecigaretter, sjal och kardemumma till hundpassarna.
Nu när jag packar upp så känns det lite tråkigt, att det borde va mer skojigheter nerstoppade bland skor, skjortor och solhattar.
Men huvet, hjärtat och magen är fullproppade med roliga minnen.

Av ohejdat - 18 februari 2015 09:53

Ett sånt kaos det blir av att plocka ut två resväskor och två handbagage; det är grejer överallt. Men jag tillhör typen "gör det nu!", eller vill åtminstone tillhöra dem. Så första tvättmaskinen rullar och jag fnattar runt med grejer åt alla håll. Dante ligger förstås mitt i vägen. Världens bästa och mest lurviga farthinder.

Av ohejdat - 18 februari 2015 09:46

att kunna ringa till veterinären och avboka ett besök. Dante skulle på sexmånaderskontroll efter sin bogledsoperation, men hältan har ju varit borta i sex veckor nu så det verkade onödigt.
Bild från morgonpasset. Matte var lite ovan vid snö o kyla o underställ efter 30 grader i Singapore.

Av ohejdat - 17 februari 2015 16:22

Äntligen är han här igen. Och vi med då, även om jag inte längtat hem så har jag ju saknat vår egen benknäckare.

Av ohejdat - 16 februari 2015 15:31

Världen blir lite vackrare, godare och vänligare sedd genom champagnebubblor.

Vi har haft en heldag på zoo. Alla fantastiska djur! Men: alla knäppa människor!; som knackar/bultar på rutan till den vita tigern, klappar i händerna och tjoar för att giraffen ska vända sig om eller; och då fick jag nog; låter sitt lilla okunniga barn trampa på lemurens svans, jag tror den kinesiske fadern fattade varje ord trots att jag morrade på svenska.

Nu blev det 4...

Av ohejdat - 16 februari 2015 04:42

Halvan packar så jag håller mig på avstånd.

[Bild]

Av ohejdat - 15 februari 2015 17:32

Sista dagen i Singapore, imorgon alltså; ska vi på zoo. Träna lite på att umgås med djur. Sen åker vi hem till pälsbebisen. Undrar om han glömt bort oss?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards