Direktlänk till inlägg 29 oktober 2014

När man grinar är det bra med en extra lurvig hundpäls

Av ohejdat - 29 oktober 2014 07:44

Det finns dagar. Dagar då tillvaron känns trist, tung och som den aldrig kommer förändras. I varje fall inte till det bättre. Jag har det motigt nu. Mycket reflektioner och känslor har dragits igång. Så jag låter Ohejdatbloggen ta en paus. Tack för mig och tack för er och särskilt tack till den smarta, roliga och rara Humlan som flitigt surrat här!

 
 
Ingen bild

Humlan

29 oktober 2014 09:48

Så tråkigt att läsa att du har det så! Tur att du har en lurvig vän som alltid finns där, men jag hoppas att du får hjälp och stöd även av resten av omgivningen!
Tack själv för alla roliga, tänkvärda och läsvärda inlägg. Ibland kände jag att jag borde kommentera på alla, för det är många gånger som jag bara har suttit och nickat, lett eller skrattat högt åt inlägg men inte kommenterat. Jag hoppas att vi träffar på varandra framöver, på ett eller annat ställe!
Jag kommer att sakna er, dig och Dante

ohejdat

29 oktober 2014 10:13

Tack Humlan, vi kommer ses hos våra härligt tokiga favoritbloggerskor!

 
Victoria

Victoria

29 oktober 2014 16:29

Men nej utropar jag, och blir genast orolig. Jag hoppas att allt det där motiga blir mindre motigt.

Och du har helt rätt i att hundpälsar är de bästa näsdukarna. Sen är de väldigt bra på att trösta med.

Kram

http://Www.fitterbittan.se

ohejdat

29 oktober 2014 17:52

Tack hjärtat!
Det är klart det blir bättre, det måste man ju tro. Sen beror det nog mest på förhållningssättet eller vilka glasögon man betraktar världen igenom (vet ju du med din dualistiska båge); glaset är ju halvfullt och inte halvtomt. Skål! (Tror det blir en liten slurk onsdagsrom ikväll)

 
Ingen bild

Annette

30 oktober 2014 19:10

Allt gott till dig och Dante.
Hoppas på ett återseende/läsande någon gång.
Kram.
Annette

ohejdat

30 oktober 2014 20:49

Tack Annette!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:26


Här hittar ni mig i fortsättningen: www.ohejdat.com Hoppas jag kommer lära mig hur Wordpress funkar snabbt. Hejdå Bloggplatsen! Tack för fyra års dagbokstjänstgöring. ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 22:00

Häng med till: https://wordpress.com/post/ohejdat.wordpress.com/4 ...

Av ohejdat - 4 maj 2017 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen. Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till...

Av ohejdat - 3 maj 2017 17:28

Förlåt Dante att matte gett dig fläcktyfus, det går över på en vecka ungefär: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards