Alla inlägg den 4 april 2014

Av ohejdat - 4 april 2014 19:53

Caesar sallad på bordet. Himla jobbigt med ett nytt perfekt bord utan en skråma. Man vet ju att den kommer förr eller senare.

Av ohejdat - 4 april 2014 19:51

Nytt bord levererades idag som kan bli vääldigt långt, med plats för fjorton.
Bra. Om vi skulle få några vänner här nån gång.

Av ohejdat - 4 april 2014 19:47

Mellan trösklar och åttiotaggarassistans.

Av ohejdat - 4 april 2014 19:45

Halvan är King of Candy Crush, han har ägnat flera timmar varenda kväll åt spelet sedan flera månader tillbaka. I början var jag frustrerad, men numera orkar jag inte bry mig mera, det är ungefär på kvällen som det är för mig dagtid, förutom att ensamheten ljudillustreras av podcastade P1-program jag redan hört ackompanjerade av musklick.

Av ohejdat - 4 april 2014 09:24

Om du innan du sågar; mäter och ritar och inser att du mätt fel och ritar om så SUDDA bort det gamla strecket!!! Särskilt när det är en jobbig ektröskel och du sågar för hand.

Av ohejdat - 4 april 2014 08:00

Fransmän och även franskvinnorna är himla dåliga på att uttrycka sig på engelska, i alla fall om de sysslar med champagnetillverkning. Det är rätt okej tycker jag, för då brukar de istället vara väldigt bra på det istället. Så det känns som om språkbollen ligger hos mig. Jag har funderat på en sån där språkkurs för hemmabruk som brukar finnas på bokrean: en cd eller dvd och ett studiehäfte. Är det någon som testat? Fallerar det på att man inte går in för det tillräckligt eller för att man faktiskt behöver en lärare? Nu ska jag ju kunna snacka med en fransk vattenhund också, fast han har ju mest hört holländska i och för sig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards