Alla inlägg den 11 mars 2014

Av ohejdat - 11 mars 2014 14:17

Vad jobbar du med? Jag tänker på dig, du som mördade Nils Horner. Du som gick fram mot honom där han stod med ryggen emot dig och sköt honom i huvudet. Vad gör du, dricker du ditt eftermiddagste? Skryter du? Luktar det krut om dina fingrar? Tänker du på Nils? Tänker du på Nils familj? Tycker du att du gjorde nåt bra för vilken sak du nu gör det du gör? Vem ska du mörda imorgon? Och vem ska till slut mörda dig? Eller vem ska få dig att förstå att våld är en väg som inte leder framåt, bara bakåt?

Av ohejdat - 11 mars 2014 10:27

Nils Horner mördad i Kabul. Svårt att ta till mig beskedet. Det känns som om jag har hört hans röst från Asien varje dag i nyheterna i P1. Tack för alla reportage, tack för din sansade och medkännande ton.

Av ohejdat - 11 mars 2014 09:16

Men nu på komikern Robert Gustavsson, rapparen Petter, dansbandssångaren Lasse Stefan och en massa andra som tror att jag ska köpa vin bara för att de bär kändisnamn. Petters vin ska vara ett "riktigt håll käften-vin" och Robert är genuint intresserad av kvalitetsviner, tacka fan för det; han tjänar väl tillräckligt för att inte behöva dricka blask. Så jävla löjligt, hit med ett vin med ett slott på med ett namn jag inte kan uttala!

Av ohejdat - 11 mars 2014 07:41

Fan. Nu är det nästan mitten av mars. Imorse insåg Halvan att han inte skulle få tid att svara på offerten vi fått för badrumsrenoveringen. Alltså, den fick vi i början av januari med kommentaren att deras schema framöver började bli rätt tjockt. Halvan var irriterad på totalpriset; blir man nånsin glad över ett hantverkarpris? Han hade lite idéer om vad han ville stämma av med firman och det skulle han göra genom att slå en signal. Visst fattar jag att han inte kunnat ringa från Orienten, men där har han ju bara varit några dagar varannan var tredje vecka. Nu är det jag som får ringa, hade jag velat hela tiden, då kanske vi hade haft ett färdigt badrum nu. Fan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards