Alla inlägg under februari 2014

Av ohejdat - 18 februari 2014 10:44

Ohejdat har ruttnat på Beijer Byggmaterial. Ska det va så humhum svårt att återkoppla till kund inom rimlig tid? Ringde min gamla golvleverantör och visst, de hade ju min efterfrågade stegdämpande skiva hemma på lagret. Bara att komma förbi och hämta, synd att det är flera timmar bort. Om ni bor i Göteborg med omnejd så köp ert golv här, grabbarna på Golv och Mattvaruhuset i Mölndal är bara bäst, kunniga och käcka och med rätt dialekt. Och bra golv, finns inget bättre än Kährs parkett, den liksom lägger sig själv om man ber snällt.

Av ohejdat - 18 februari 2014 08:10

Idag blire fönsterputsningsuppmaning hela dan: SOL. Jag som är så kass på det, ska tvätta Halvans bil istället, rompan på den ser ut som om den har maginfluensa och inte hunnit så att säga. Och sen bibblan, återvinningen och butiken.

Av ohejdat - 17 februari 2014 21:32

Vansinnigt långsam serie. Som jag fortsätter titta på.

Av ohejdat - 17 februari 2014 16:53

Hämta "symaskinen" ska jag nu. Min tredje trecylindriga lilla stadsklenis med 67 hästar under huven (storlek bakplåt).

Av ohejdat - 17 februari 2014 08:57

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/foraldrarna-gar-med-pa-precis-allt_8960180.svd
Herregud! Särskilt Du som har barn, läs och begrunda.
När kommer backlashen? När blir det inne att leva i nuet igen? Ser hur vi har det själva, ett äldre medelålders par som inte kan vara hemma utan att ha näsan i varsin skärm, han spelar Candy Crush och jag bloggsurfar o letar på Tradera. Tror jag ska föreslå att vi testar att ha en nätfri dag varje vecka - går det?

Av ohejdat - 17 februari 2014 07:02

Nu ska Halvans frisyr trimmas inför resan till Långtbortistan. Till hans hårvård finns en trimmer och en flaska schampo åsså jag då som håller i trimmen nån gång i månaden, det är alles. Till min hårvård finns hårfrisörskan med sax å färg å allt annat, hemma finns fön, plattång, kam, borste, schampo, balsam, fönvätska, värmeskydd, moulder, spray o nåt slags pulver i en ströare som alla tycker är fantastiskt, själv kallar jag det för betongpulvret. Å ändå är det jag som ser tufsigast ut varje morgon, det är inte rättvist.

Av ohejdat - 17 februari 2014 06:56

Blå Swix, kommer ni ihåg den? Jag hade bindningar som liksom var som en stålfjäder runt pjäxan i läder. Jag är antik.

Av ohejdat - 16 februari 2014 16:21

Ohejdat ska va gräsänka nästa vecka. Halvan reser till ett ställe som behöver honom bättre. Skam till sägandes så ska det bli rätt kul förutom att jag måste gå ensam på födelsedagsmiddag hos åttiotaggarna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards