Alla inlägg den 21 februari 2014

Av ohejdat - 21 februari 2014 21:34

Av ohejdat - 21 februari 2014 11:21

Ett tips från coachen: om du färgar ögonbrynen själv, gör det inte samtidigt med t.ex städning eller nåt annat engagerande för det kan dröja innan du passerar en spegel och råkar få syn på två kolsvarta streck strax ovanför smutstvätten i famnen.
Det finns timer i huset dessutom.

Av ohejdat - 21 februari 2014 10:01

Bröst. Användbara mjölkbehållare men dessutom väldigt intressanta att titta på, särskilt för det motsatta könet (eller samma om man nu har den läggningen).
Tänkte på bröst nu för jag läste i en blogg om en tjej som fått kommentarer om sin klädsel, nu menar jag inte positiva kommentarer utan den där snipiga varianten, från en kvinnlig kollega. Alla ska naturligtvis få klä sig fint och efter eget huvud och den som vill ha kort kjol eller djup urringning på jobbet ska självklart ha det. Men begär inte att männen ska låta bli att titta, jag menar inte blåstirra med tungan ute men i alla fall titta, för de kan inte låta bli.
Nu läser kanske nån detta som fan läser Bibeln och tycker att Ohejdat säkert anser att tjejer som är utmanande klädda borde förstå att de riskerar att bli våldtagna för de stackars männen kan ju bara inte låta bli att våldföra sig på dem när de ser så lockande ut. Män ska respektera kvinnor punkt. Och vice versa. Men män och kvinnor är sexuella varelser och driften är inget man stänger av och sätter på. Så man får vara beredd att bli kollad på om man bjuder på lite mer hud än vanligt. Det är ju inget som hindrar om det blir utdraget att man säger till vederbörande; att tack nu räcker det, nu vill jag ha tillbaka min kropp eller nåt sånt.
Jag har ett favoritexempel från Halvan, han hade varit på lägenhetsvisning och jag undrade om den verkade bra för oss och han svarade att han egentligen inte visste för mäklaren hade varit så himla snygg och kurvig och urringad (han är lång o hon var kort, så han hade extra fin ut(in)sikt), han tappade liksom fokus och han är inte mer snuskgubbe än andra karlar (tror jag, hoppas jag).
Men bjuder du på lite extra så får du faktiskt acceptera att det kan pirra till lite i baguetten. Nu känner jag att det här var ju typ inte världsviktigt, när man tänker på vad som händer i Kiev, men nu har jag skrivit det i alla fall.

Av ohejdat - 21 februari 2014 08:54

Ohejdat är sin egen kriminaltekniker, vad har hänt här? Röda stänk med ganska liten spridning och låg stänkvinkel. Knivslagsmål i köket? GW har du nån gärningsmannaprofil?
La in rödbetor igår, ett slabbigt göra. Det är mer än en meter från vasken till fönsterbänken.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards