Alla inlägg under januari 2014

Av ohejdat - 23 januari 2014 20:01

Hur lyckas man leva ett helt liv långt upp i vuxen ålder o fortfarande inte förstå att man ska hålla till höger vid ett möte på en snötrång trottoar? Hur är man funtad? "Har du ingen mamma eller pappa"? Har man hängt med vargarna o gamarna istället? Japaner o engelsmän är ursäktade för de kan ju råka hålla till vänster av gammal vana, men en vanlig svennebanan? Fattar inte, ska varje möte va ett äventyr kanske?

Av ohejdat - 23 januari 2014 19:57

Jag har fan apont i vänsterbenet, från typ ägglossningscentralen o ner i knät, har svårt att hålla benet stilla. Spydde av smärtan i tisdags natt. Blev desperat o började rafsa i badrumsskåpet. Svärfar lämnade inte mycket efter sig när han drog från den jordiska tillvaron, men jag mindes att maken sparat några blister med värktabletter, så nu har jag testat Citodon, Paraflex Comp o Voltaren av olika styrka och utgångsdatum, lite lindrar det men man blir ju ganska luddig i skallen också. Ibland är det bra att ha en sparande kanvabraatthamake.

Av ohejdat - 15 januari 2014 10:59

Lyssnar på partiledardebatten, vissa bättre retoriker än andra, andra sämre: Åsa Romson snubblar o rabblar och Björklund låter som en gammal extra bitter bitterfitta. Damberg låter proffsig, men det kan jag ju inte påstå att jag uppskattar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards