Alla inlägg under januari 2014

Av ohejdat - 28 januari 2014 10:26

...börjar bli smått tokig av låten. 25 minuter nu, hur länge ska jag hänga kvar innan jag testar att ringa om, det verkar ju inte funka, har varit nr 1 i kön hela tiden också. Synd att det ska va så krångligt att fixa transport från Lauritz, lär inte ropa in något mer därifrån om det inte går att hämta själv.

Av ohejdat - 28 januari 2014 09:54

Många gäster är här o äter idag: koltrastar, pilfinkar, grön o gråsiskor, fasantuppen med sina två hönor o ekorren som hänger uppåner å äter. Medan jag lugnt slevar i mig två ofödda löslokta släktingar i köket intill, nåja inte släkt med Kurre men ändå. Bra att mamsingen hade typ sex oöppnade paket havregryn av varierande årgång, typ en gång om året drabbas hon av lusten att börja äta gröt men den går över så fort hon stoppat in paketet i skafferiet. Fasanhönorna verkar gilla okokt gröt.

Av ohejdat - 28 januari 2014 09:36

Vad livet blev krångligt utan pappersalmanacka, har ingen koll alls. Först så funkade kalendern i luren o synkade med kalendern i paddan, fast det funkade inte åt andra hållet, men nu har allt försvunnit bara, en almanacka kan man ju tappa (har aldrig hänt mig) men bokstäverna som står i den kan ju aldrig ramla ur.
Har skottat, har världens bästa gym utanför knuten o gratis är det också.

Av ohejdat - 27 januari 2014 12:08

Men jag tycker faktiskt det är lite trist att de som styckade Holger inte verkar komma undan lagens långa arm, även synd att han inte fick fortsätta att gunga i sjögräset utanför Strömstad: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18246760.ab

Av ohejdat - 27 januari 2014 10:52

Igår på sista filmen vi skulle se på festivalen så var det en liten tant bakom maken som lutade sig framåt strax före filmen skulle rulla igång och bad honom att luta huvudet åt höger. Att be nån ta av mössan är väl ok, men att be nån skaffa nackspärr lite för mycket.

Av ohejdat - 27 januari 2014 10:49

Målaren har varit här fyra gånger, hälften av gångerna har jag befunnit mig i ett visst privat bestyr, hur sannolikt är det? Måste skaffa doftspray, han måste tro jag bor på muggen.

Av ohejdat - 26 januari 2014 12:09

Novellfilmsmaraton på Stora , fyra damtoaletter, 10 minuters paus , en kilometer kö med kissnödiga kvinnor. Då ställer man sig inte i båset o bättrar på makeupen . Taskmörtkärring!

Av ohejdat - 26 januari 2014 09:03

Maken snarkar å snarkar, jag är påklädd o fixad o klar att dra för en kaffe före första filmen kl 10. Sitter i sängen på en elektrisk värmedyna för att lindra spökbenets elaka attacker. Igår gjorde jag en fulmix av Apotekets receptfria: ibuprofen, paracetamol, diklofenak och naproxen, hjälpte faktiskt, men är det nu man blir knarkare?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards